Hautausmaiden kesä- ja kausityöpaikat

Seurakunnan hautausmaiden kesä- ja kausityöpaikkojen haku on käynnissä keväisin. Lisätietoja työpaikoista saa kiinteistötoimen työnjohtaja Tommi Raatikaiselta, p. 050 5884914 tai tommi.raatikainen@evl.fi.

Kesätyö kestää kesä-heinäkuun ja kausityö touko-syyskuun ajan.

Reklamaatiot

Palvelun laatu on meille ensiarvoista, siksi pyydämme ottamaan yhteyttä mahdollisimman pian, mikäli jokin asia askarruttaa haudanhoitoa koskien. Vastaamme mielellämme kysymyksiin ja pyrimme hoitamaan epäkohdan mahdollisimman pian. Yhteydenotot toimistosihteeri Päivi Paananen p. 014 333 4900 tai paivi.paananen@evl.fi ja kiinteistötoimen työnjohtaja Tommi Raatikainen p. 050 5884914 tai tommi.raatikainen@evl.fi

Hautalyhdyt

Omaisten toivotaan vievän hautalyhdyt pois haudoilta kesän ajaksi, jotta hautojen nurmipinnan hoito onnistuisi parhaalla mahdollisella tavalla eivätkä esim. lyhtyjen lasit rikkountuisi trimmerillä tapahtuvan nurmipinnan siistimisen yhteydessä.

Pupujussit hautausmaiden riesana

Hautausmaiden riesana ovat olleet rusakot, joille erityisen mieluisaa syötävää ovat olleet haudoille viedyt krysanteemit, mutta myös muutkin kukkalajit ovat kelvanneet syötäväksi. Ongelma on valitettava, eikä sille ole juuri mitään tehtävissä seurakunnan toimesta.