Historiakirjat

Seurakuntatoimistosta voit ostaa seuraavia Viitasaaren historiasta kertovia kirjoja:

• "Viitasaaren historia, Savutuvista tietoyhteiskuntaan" (Ari T. Manninen, Petteri Mäkelä, Vesa Holm), ilmestynyt 2008, hinta 40 euroa.
  • "Vanhan Viitasaaren historia", (Erkki Markkanen), ilmestynyt 1983, hinta 25 euroa.

Mikäli et pääse hakemaan kirjoja paikanpäältä, voit tilata kirjat myös kotiisi:

Suruadressit

Seurakuntatoimistossa on myynnissä suruadresseja Viitasaaren kirkon ulko- tai sisäkuvalla. Adresseissa on useita eri muistolausevaihtoehtoja, myös tekstitön vaihtoehto. Adressien hinta on 10 euroa, tuotto Viitasaaren seurakunnan diakoniatyön hyväksi.

Talvella 2024 seurakunta on teetättänyt uusia adresseja lähetystyön hyväksi. Niiden hinta on 12 euroa.

Lähetystyön adressit.

Viitasaaren historiateokset ovat tuhteja tietopaketteja.
Kaksi adressia. Toisessa kannessa kirkon ulkokuva ja toisessa kirkon alttaritaulu.
Viitasaaren seurakunnan diakoniatyön adresseissa on kaksi kansivaihtoehtoa.