Kirkkovaltuusto hyväksyi tonttikaupat

Seurakunta myy kaksi tonttia. Kirkkovaltuusto hyväksyi Rakennusliike Lehdon tekemän ostotarjouksen 3767 neliömetrin määräalasta Kirkkotien varresta, kirkon ja Wiitalinnan naapurista. Kauppahinta on 70 000 euroa. Ostajan mukaan perustettava kiinteistöyhtiö vuokraa tilat Esperi Care Oy:lle, joka rakennuttaa paikalle yhteensä 30-paikkaisen hoivakodin. Valtuustossa kerrottujen tietojen mukaan se tullee valmistumaan ensi vuoden syksyllä. Esperi Care Oy on suuri valtakunnallinen toimija. Lue aiempi uutinen asian käsittelystä neuvostossa tästä.

Kirkkovaltuusto hyväksyi myös tonttikaupan Maija Mäkisen perikunnan kanssa. Seurakunta myy 1707 neliömetrin tonttialan vesijättöineen 27400 eurolla Rantatieltä.

Tonttikaupat olivat valtuustokäsittelyssä torstaina 25.8.2016.

2016-08-26 14:20:00.0