Urakoita Tmi Pasi Varikselle

Talvikunnossapidon ja haudankaivuut hoitaa kaksi seuraavaa vuotta Tmi Pasi Varis. Tehtävät ovat Tmi Pasi Variksella nytkin, siitä asti, kun seurakunta ulkoisti ne vuoden 2016 alusta.

Seurakunta on kilpailuttanut talvikunnossapitopalvelut uudellekin  sopimuskaudelle avoimella kilpailulla. Kirkkoneuvosto teki valinnat viime viikolla.

Talvikunnossapidon kilpailutukseen tuli määräajassa kolme tarjousta, joista kokonaistaloudellisesti edullisin seurakunnan vertailussa oli Tmi Pasi Varis. Yritys hoitaa seurakunnan lumityöt, hiekoitustyöt ja lumenajot 1.1.2018-31.12.2019.

Haudankaivuupalveluista seurakunta sai myös kolme tarjousta, joista kokonaistaloudellisesti edullisimmaksi arvioinnissa tuli Tmi Pasi Varis. Sopimusaika on sama kuin talvikunnossapidossa.

TS 28.11.2017

2017-11-28 07:27:01.0