Kirkko suljettuna helmikuulle asti

Viitasaaren kirkon tuenta etenee suunnitellusti, minkä vuoksi kirkko on suljettuna reilun kuukauden. Ensimmäisen kerran kirkossa on jumalanpalvelus asennustöiden jälkeen 11. helmikuuta.

Suuri työ seinien metallisten tukitankojen asentamisessa on tellinkien asentaminen, jota tehdään ainakin tämä viikko. Työ alkoi maanantaina 8.1. kirkon käytävien suojaamisella. Myös kaksi kattokruunua pitää poistaa asennuksen ajaksi.

Tukitangot asentaa vaajakoskelainen VRP Keski-Suomi Oy.

Kirkollisiin toimituksiin käytetään asennustyön aikana seurakuntataloa ja kappelia.

Seurakunnan kiinteistötoimen työnjohtaja Tommi Raatikainen ja VRP Keski-Suomi Oy:n työn toteuttajat Harri Kekarainen, Tom Polamo ja Antti Kettunen ryhmittyivät pyynnöstä kuvaan samalla, kun alkamassa oli kattokruunun irroitus.

Linkki aiempaan uutiseen kirkon seinien tuennasta

Tue Jan 09 20:26:01 EET 2018