Sählyn iloa rovastikunnallisesti

Viitasaaren sählykerholaiset osallistuivat viikonloppuna rovastikunnalliseen sählyturnaukseen Pihtiputaalla. Molemmat viitasaarelaiset joukkueet olivat pronssin syrjässä kiinni.

1.-4.-luokkalaisten sarjassa pronssipeli meni jatkoajalle. Peli hävittiin konginkankaalaisille tiukkojen tilanteiden jälkeen 3-2.

5.-6.-luokkalaisetkin saivat pronssipeliinsä vastaan Konginkankaan. Tässä sarjassa numerot olivat selvempiä ja Viitasaari nappasi mitalin luvuin 6-0.

Seurakunnan sählykerhojen vetäjä Heimo Tuukkanen on tyytyväinen siihen, että kaikki saivat pelata hyviä pelejä. Hän lopettaa seurakunnan sählyvetäjänä tähän kevääseen ajankäytöllisistä syistä.

Tulokset, isompien sarja: 1. Äänekoski, 2. Pihtipudas, 3. Viitasaari, 4. Konginkangas.

Pienempien sarja: 1. Pihtipudas, 2. Äänekoski, 3. Konginkangas, 4. Viitasaari.

Kuvat pelien tiimellyksestä.

Kuvat: HS, teksti: TS