Tilinpäätös herätti keskustelua

Kirkkovaltuusto hyväksyi seurakunnan tilinpäätöksen vuodelta 2017 kokouksessaan 25.4. Keskustelua asia herätti, kun kirkkoherra ja talouspäällikkö esittelivät tilinpäätöksen ja valtuutetut kyselivät siitä tarkentavia kysymyksiä.

Tilinpäätös jäi alijäämäiseksi runsaat 37 550 euroa, mikä siirretään taseen omaan pääomaan tilikauden yli-/alijäämätilille. Ylijäämää tilillä on vielä yli 600 000 euroa.

Tilinpäätöksestä voi lukea lisää kirkkoneuvoston päätösasiakirjasta (klikkaa), jossa esitys valtuustolle on. Kokouksessa puhetta herätti mm. jäsenmäärän ja samalla verotulojen väheneminen, lapsivaikutusten arviointi ja mahdollisuus hankkia ehkä lisätuloja muun muassa tilojen vuokraamisen kautta.

Kokouspöytäkirjan tarkistamisen jälkeen myös valtuuston pöytäkirja tulee kotisivulle ja löydät sen täältä.

Fri Apr 27 20:40:00 EEST 2018