Takatasku

Nuorten tila, nuorisotila

Viitasaaren seurakunnan nuorisotila Takatasku

Pappilantie 6, 44500 Viitasaari

Takataskun tilat sisältävät pienen keittiön, kolme isompaa oleskelutilaa, joista kaksi voidaan yhdistää, nuorten soittokämpän ja entisen nuorisotoimiston huoneen. Lisäksi tilassa on yhteensä kolme wc:tä.

Takataskulla on biljardipöytä, pingispöytä ja pöytäjalkapallopeli sekä runsaasti erilaisia lautapelejä.

Varaamiset hoidetaan joko kirkkoherranvirastosta tai soittamalla/viestittämällä nuorisotyönohjaajille.

Nuorten ja kouluikäisten tila, jossa sijaitsee myös seurakunnan soittokämppä.

Takataskulla pidetään mm. kokkikerhoja, nuorten avoimia ovia (yleensä ke ja pe) ja nuorteniltoja (tavallisimmin pe).
Näiden lisäksi tilassa järjestetään mm. kokouksia ja pienimuotoisia perhejuhlia.

Takatasku sijaitsee seurakuntatalon alakerrassa, jonne on kulku takapihalta.
Kun saavut takapihallle, niin näen srk-talon alakerrassa sijaitsevan Pikkutaskun oven oikeanpuoleisimpana ovena.
Pikkutaskun oven vieressä on vasemmalle katsoessa neljä autotallinovea. Autotallinovien jälkeen on talon nurkka ja nurkan takaa löytyy Takataskun ovi.

Pihalla on parkkitilaa noin kymmenelle autolle.

Esteetön kulku Esteetön kulku
Esteetön wc Esteetön wc
wc wc

ma 22.4. klo 16.00 -17.00

Kokkikerho "Smoothie"

Valmistamme juomia, kuten smoothie, fruitie, kaakao kermavaahdolla ja vaahtokarkeilla sekä maistelemme valmiita juomia, kuten erilaiset teelaadut ja vapun alla simat.
ma 29.4. klo 16.00 -17.00

pe 3.5. klo 15.00 -22.00