Perhemessu

su 10.2. klo 10.00

Viitasaaren kirkko

Kummikirkko. Kaikki jumalanpalvelukset on tarkoitettu aivan kaikille. Tänään kutsumme mukaan erityisesti myös kummeja ja kummilapsia yhdessä. Kaikenikäisiä. Messun jälkeen päivä jatkuu hyvällä säällä Lummeniemessä yhteisvastuukeräyksen avaukseksi järjestettävällä talviriehalla, jossa ruokailu (vapaaehtoinen ruokaraha) ja monenlaista ulkopuuhaa, esim. avantouintia, tandemhiihtoa, norsupalloa yms. Huonolla säällä päivä jatkuu messun jälkeen seurakuntatalolla ruokailulla ja askartelupisteillä.

Kummien ja kummilasten sunnuntai - perinteiseen tapaan. Paikalla Summalan Jussi, Karjalaisen Anna, Syväsen Heidi ja kai sinäkin tulet? Jumalanpalveluksen jälkeen olemme kaikki tervemenneitä Lummeniemeen Yhtaisvastuuriehaan.
Tervetuloa!

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille