tule mukaan bannerikuva

Tule mukaan kotiseurakuntasi toimintaan!

Seurakunnan elämään mahtuu monenlaista ihan arkisen viikon aikana. Tervetuloa vaikkapa lähetyksen tapahtumiin ja tempauksiin, tervetuloa talkoilemaan hyvien asioiden puolesta, tervetuloa istahtamaan ja hiljentymään sanan äärelle ja tervetuloa lasten, alakouluikäisten ja nuorten toimintaan. Jos Luoja on suonut sinulle laulun lahjan tai soittamisen - tai jos haluat sillä saralla kehittyä, niin kysele kuoroista tai musiikkiryhmästämme. Jos kaipaat syvällisempää juttuseuraa, niin ota yhteyttä työntekijöihimme tai vapaaehtoisiimme, sillä jaettu suru voi olla hieman helpompi kantaa ja jaettu ilo tekee läheisetkin iloiseksi. Sunnuntaisin kotikirkon jumalanpalvelus on hyvä paikka keventää hetken aikaa sydämen tuntoja Taivaallisen Isämme edessä, Hänen palveltavanaan.

Seurakunta olemme me, kaikki yhdessä. Osallistu siis yhteiselle matkalle. Kutsu on voimassa ja voima on kutsussa.

Terveisin

kotiseurakuntasi työntekijät

Seurakunnalla on paljon säännöllistä toimintaa, jossa on mukava harrastaa ja tulla tutuksi. Selaa vaihtoehtoja vasemmalla olevasta valikosta.