Kysy pois! -liveperjantai

pe 24.4. klo 10.00 – pe 24.4. klo 10.30

Seurakunnan Facebook-lähetyksenä

Kysy seurakuntaa tai uskonelämää koskevista asioista, seurakunta vastaa! Livessä paikalla Antti Hiltunen. Etukäteiskysymyksiä toivotaan esim. Facebookissa viestinä.

Mitä olet halunnut tietää seurakunnan toiminnasta? Miten toiminta pyörii nyt, rajoitusten aikaan, onko seurakuntatalo auki, saako apua? Onko jumalanpalveluksessa jokin mietityttävä kohta? Mikä tilanne on seurakunnan rakennusten korjausaikomusten kanssa? Mitä ne ovat ne mystiset merkinnät kellotornissa, joita huhujen mukaan on? - Kysy pois! -lähetykseen voit lähettää etukäteen kysymyksiä Facebookin viestillä seurakunnalle tai tiedottajalle sähköpostilla: tuija.siidorow(at)evl.fi . Aloituskerralla livessä vastaamassa on kirkkoherra Antti Hiltunen.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Nuorille Nuorille