Sinustako tukiryhmän jäsen? Miksipä ei!

Seurakunnan käytännön työn tukena ja sitä suunnittelemassa toimivat eri tukiryhmät. Tukiryhmiin kuuluu seurakuntalaisia ilman erikoisempia pääsyvaatimuksia, keskeisintä on oma mielenkiinto. Tulisitko sinä mukaan?

Viitasaaren seurakunnassa on diakonian, jumalanpalveluselämän, koululais- ja nuorisotyön, lähetyksen ja kansainvälisen vastuun, musiikin, varhaiskasvatuksen ja viestinnän tukiryhmät.

Tukiryhmät nimeää kirkkoneuvosto kahdeksi vuodeksi kerrallaan. Tukiryhmissä on sekä seurakuntalaisia, kirkkovaltuuston jäseniä että seurakunnan työntekijöitä.

Jos yhtään tunnet halua ehkä olla mukana tukiryhmätoiminnassa, niin "ota hihasta" ketä tahansa seurakunnan työtekijää ja kerro se tai kysy lisää. Ettei asia unohtuisi, niin toimithan heti? Tukiryhmäasia on pian kirkkoneuvostossa.

Lue lisää tukiryhmistä klikkaamalla tästä.

2023-03-08 07:28:15.0