Kirkko käyttöön tuhkakeskiviikkona

Kirkon seinien tuentatyö loppusiivouksineen valmistuu pian. Kirkko saadaan takaisin käyttöön tuhkakeskiviikkona 14.2. Silloin iltamessu pidetään kirkossa, mukana on Kirkkokuoro.

Myös seuraavan sunnuntain messu 18.2. on kirkossa. Vuorotteluvapaaltaan siihen mennessä palannut kirkkoherra Antti Hiltunen saarnaa. Vs. nuorisopastorina olleen Helena Meriläisen läksiäiskahvit ovat messun jälkeen. Messu radioidaan Järviradioon, 89,6 MHz.

Sen sijaan vielä su 11.2. oleva perhemessu, "villasukkamessu", pidetään vielä seurakuntatalolla alkaen klo 10. Voit ottaa mukavat villasukat jalkaasi ja aikuiset voivat ottaa halutessaan "villasukkakutileen" mukaan. Huom. aiemmin ilmoitettu mäenlasku Kirkonmäellä on peruttu, koska tilaisuutta ei vielä pystytä pitämään kirkossa. Perhemessun jälkeen päivä jatkuu kummitapahtumalla ruokailun ja yhteisen puuhailun merkeissä seurakuntatalolla.

2018-02-09 17:43:00.0