Näyttelytila remontissa

Tommi Raatikainen kertoo, että näyttelytilaan asennetaan mm. uusia tukipylväitä, joita jo näkyy kuvassa.

Seurakuntatalon näyttelytilan remontti on alkanut. Lämmittämättömästä näyttelytilasta on käytetty myös nimitystä ulkokatos.

Toisena vaihtoehtona katostaan vuotavan ja talvella kylmän ja helteellä kuuman näyttelytilan kohtaloksi oli sen purkaminen. Kaunis, valoisa tila on kuitenkin päätetty korjata. Sen korjaukseen oli jo viime vuodelle talousarviossa 20 000 euroa, jotka siirtyivät tälle vuodelle.

Käytännön työt tekee Poke oppilastyönä. Seurakunnan kiinteistötoimen työnjohtaja Tommi Raatikainen arvioi, että työ saattaa kestää melko lähelle kesää.

Remontissa vuotava katto korjataan ja lämpötilatilannetta pyritään parantamaan. Muunmuassa kattoa tuetaan uusin tukipylväin ja lattiaa oikaistaan. Lasipinta ulos vähän pienenee, mikä auttaa lämmön pysymisessä tasaisempana.

2019-02-01 08:13:00.0