Vuokralle tarjotaan hyviä tiloja

Viitasaaren seurakunnalla on vapaana vuokrattaviksi kaksi liike- tai toimistotilaa ja yksi asunto.

Valoisa liiketila sijaitsee seurakuntatalon päädyssä osoitteessa Pappilantie 4. TIla sopii esimerkiksi myymäläksi, kahvioksi tai toimistoksi. 115 neliötä. Tilat ovat kahdessa kerroksessa. Kuva alla:

Hyvä toimistotila on vuokrattavissa ydinkeskustassa, osoitteessa Keskitie 8. Omaa tilaa on 28,5 neliötä ja lisäksi on yhteisiä tiloja naapuritoimistojen kanssa 10,5 neliötä. Tila soveltuu toimiston lisäksi muuhunkin käyttöön. Kuva alla:

Kolmio hyvällä paikalla on vuokrattavissa asumiskäyttöön ydinkeskustassa. Iso keittiö + 3 h + wc-kylpyhuone, noin 70 neliötä, parveke omassa rappukäytävässä. Hieno näköala järvelle ja kaupat vieressä. Pappilantie 8, toinen kerros. Kuva alla:

Lisätietoja antavat:

Talouspäällikkö Kirsi Salojärvi, p. 0500 641 757,  kirsi.salojarvi@evl.fi

ja

Kiinteistötoimen työnjohtaja Tommi Raatikainen, p. 050 588 4914, tommi.raatikainen@evl.fi

2019-05-29 18:27:00.0