Virkatodistustilaukset nyt aluekeskusrekisteristä

Seurakunta ei enää toimita virkatodistuksia.

Viitasaaren seurakunta on liittynyt Lapuan hiippakunnan aluekeskusrekisteriin, minkä myötä jäsenrekisteriasiat siirtyvät keskusrekisterin hoidettaviksi. Käytännössä suurin muutos tällä hetkellä asiakkaille on se, että virkatodistukset tilataan keskusrekisteristä eikä enää Viitasaaren kirkkoherranvirastosta.

Aluekeskusrekisterillä on toimipaikat Jyväskylässä, Seinäjoella ja Vaasassa. Viitasaaren seurakunnan jäseniä koskevat virkatodistukset tilataan Jyväskylästä, jonne puhelinnumero on 041 730 2591. Sähköpostilla asian voi hoitaa osoitteella luovutus.akrlapua(at)evl.fi – korvaa (at) merkillä @ (näin hämäämme tässä tekstissä roskapostirobotteja).

Jos odotat parhaillaan jo tilaamaasi virkatodistusta, se tulee sinulle postissa ilman, että sinun tarvitsee tehdä uutta tilausta.

Katso asiasta toimistosihteeri Päivi Paanasen lyhyt tietoisku videoltaLinkki avautuu uudessa välilehdessä (klikkaa linkkiä).

2020-03-26 07:01:00.0