Kausi- ja kesätyöpaikkojen haku auki

Hautausmaatyöntekijöitä, kausipuutarhuria ja kirkon opasta etsitään.

Seurakunta kaipaa tekijöitä eri tehtäviin ja eri mittaisiin työsuhteisiin, että kesä sujuisi jälleen hyvin seurakunnan hautausmailla, viheralueilla ja kirkossa kävijöiden opastuksissa. Hae ihmeessä!

Kausipuutarhuria etsitään. Lue siitä tarkemmin linkistä ja hae maaliskuun loppuun mennessä:

Kausipuutarhuri | Oikotie Työpaikat

Kausityöntekijöitä haetaan touko-syyskuulle lähinnä hautausmaille.

Kesätyöntekijöitä haetaan kesä-heinäkuulle hautausmaille.

Kirkon opasta tarvitaan 26.6.-4.8. kertomaan kirkossa kävijöille kirkon historiasta, arkkitehtuurista, nykypäivästä yms. Tehtävä sopii loistavasti esimerkiksi toisen asteen opiskelijalle tai lukiolaiselle, sillä oppaana voit päästä treenaamaan kielitaitoasi käytännön tehtävissä. Oppaan työaika on 30 tuntia viikossa, ma-pe klo 10-16.

Tiedustelut ja hakemukset kiinteistöpäällikkö Tommi Raatikaiselle p. 050 5884 914, sähköposti: tommi.raatikainen@evl.fi

Hae kausityöntekijäksi, kesätyöntekijäksi tai kirkon oppaaksi ke 12.4. mennessä.

2023-03-27 09:01:00.0