Seurakuntatoimiston palvelut

Seurakuntatoimiston (ennen kirkkoherranvirasto) käynti- ja postiosoite on Pappilantie 6, 44500 Viitasaari.

Seurakuntatoimisto on auki ma, ke, to 9-13.

Toimiston puhelinnumero on 014 3334 920. Palvelemme ma, ke, to 9-13.

Sähköposti on viitasaaren.seurakunta(at)evl.fi

Seurakuntatoimistoon voit olla yhteydessä useimmissa asioissa kuten tilavaraus-, avioliitto-, kaste- ja hautajaisasioissa.

Valikoistamme löydät myös yhteystietoja suoraan eri ihmisille.

Seurakuntatalo

Seurakuntatalon yläkerrassa Pappilantien puolessa päädyssä sijaitsevat seurakuntatoimisto ja diakoniatoimisto sekä kaikkien työntekijöiden työhuoneet. Yläkerran toisessa päässä sijaitsevat kokoontumistilat Pikkusali, iso sali ja aulatila. Alakerrassa sijaitsevat kerhotilat Pikkutasku ja Takatasku. Kerhotiloihin on omat sisäänkäyntinsä takapihan puolelta, jonne voit ajaa autolla seurakuntatalon päädyn ohi.

Seurakuntatalon yläkerrasta löydät virastot ja toimistoja sekä salit.

Toimistosihteeri

Seurakuntatoimisto, avoinna ma, ke ja to klo 9-13. Tila- ja toimitusvaraukset, hautausasiat, haudanhoitosopimukset.