Henkilömuutoksia seurakunnan tehtävissä

Kirkkovaltuuston kokouksessa tiistaina 14.2. valtuusto myönsi eron luottamustehtävistä Assi Kokkoniemelle hänen eroanomuksensa mukaan. Hänen tilalleen kirkkovaltuustoon nousee Tuomo Toikkanen ja kirkkoneuvostoon Marika Kellokankaan varajäseneksi kokous valitsi Mervi Paanasen.

Kirkkoneuvosto käsitteli aiemmin olleessa kokouksessaan seurakunnassa auki tulleen vakinaisen keittiö- ja siivoustyöntekijän toimen täyttämistä helmikuun alusta alkaen ja nimesi siihen Teija Heinosen. Edellinen keittiö- ja siivoustyöntekijä purki työsuhteensa koeajalla joulukuussa.

Asunto-osake myyty

Kirkkoneuvosto hyväksyi myös kaupan, jolla seurakunta myi asunto-osakkeet. Seurakunta sai aiemmin kerrostalokolmion testamenttilahjoituksena. Asunto on ollut välillä vuokrattuna ja välillä tyhjillään. Kiinteistöstrategiassa se oli määritelty myytävien tilojen joukkoon.

2024-02-14 20:26:00.0