Exit-konsertti, retriittipäivä ja lähiajan toimintaa

Seurakunnan toiminta vain vilkastuu vuoden edetessä kohti adventin aikaa. Tässä muutama otos sisällöstä, valitse sopivimmat tai kaikki.

Sururyhmä läheisensä menettäneille aloittaa torstaina 17.11. klo 17 diakoniatoimiston tiloissa seurakuntatalolla. Paikalla ovat Sami Siltanen ja Ansa Litendahl.

Suositun Exit-yhtyeen konsertti on torstaina 17.11. klo 19 Areenassa. Liput maksavat 10 euroa ja niitä myydään tuntia ennen ovelta. Kahvila Vehnänjyvä tarjoaa pulla-/torttukahvit Areenan kahviossa klo 18 alkaen. Vapaaehtoinen kahviraha menee Viitasaaren seurakunnan diakoniatyöhön vähävaraisten lapsiperheiden tukemiseen.

Retriittipäivä Lummeniemessä pidetään lauantaina 26.11. klo 10-19. Pysäytä arki hiljentyen, rukoillen, leväten, ja hyvästä ruuasta nauttien osallistumalla tähän. Hinta on 15 euroa ja se sisältää ruuat ja oman huoneen päivän ajaksi hiljentymistä varten. Ilmoittaudu perjantaihin 18.11. mennessä http://www.viitasaarenseurakunta.fi/info-ja-asiointi/ilmoittautumiset/ tai 014 333 4900.

Tuomiosunnuntain perhejumalanpalvelus on sunnuntaina 20.11. klo 14 seurakuntatalolla otsikolla Lapsen oikeuksien päivä. Jumalanpalveluksen jälkeen on ruokailu klo 15. Toimintasunnuntaina on innopaja tytöille ja pojille, ja se alkaa jo klo 12 pelaamalla Innopoli-peliä. Huomioi, että kirkossa ei ole jumalanpalvelusta sunnuntaina.

Saman päivän iltana, sunnuntaina 20.11. klo 18 on kynttilätapahtuma Pikkusalissa seurakuntatalolla.

Tue Nov 15 10:21:47 EET 2016