Ukrainan tukikonsertti

pe 19.4. klo 18.00
Tervetuloa konserttiin!

Viitasaaren kirkko

Suuri Ukrainan tukikonsertti kirkossa klo 18.00. Konsertissa esiintyy Viitasaarelaisia muusikoita ja musiikkiryhmiä. Jukka Puustinen, Pauliina Näsänen, Mika Raitio, Päivi Vuorio, Pekka Luukkonen, Titta Huikari, Gospel Group Viitasaari (GGV), Seurakuntakuoro, Elina Räsäsen messuryhmä ja Kari Keurulainen jne. Konsertin jälkeen tarjoilua (myös ukrainalaisia herkkuja). Konserttiin on vapaa pääsy. Ohjelma- ja tarjoilun tuotto lahjoitetaan Kirkon Ulkomaanavun kautta lyhentämättömänä Ukrainan tukemiseen. Varaathan sopivan määrän käteistä rahaa mukaan!

Suuri Ukrainan tukikonsertti kirkossa klo 18.00. Konsertissa esiintyy Viitasaarelaisia muusikoita ja musiikkiryhmiä. Jukka Puustinen, Pauliina Näsänen, Mika Raitio, Päivi Vuorio, Pekka Luukkonen, Titta Huikari, Gospel Group Viitasaari (GGV), Seurakuntakuoro, Elina Räsäsen messuryhmä ja Kari Keurulainen jne. Konsertin jälkeen tarjoilua (myös ukrainalaisia herkkuja). Konserttiin on vapaa pääsy. Ohjelma- ja tarjoilun tuotto lahjoitetaan Kirkon Ulkomaanavun kautta lyhentämättömänä Ukrainan tukemiseen. Mahdolliset rahalahjoitukset voi osoittaa myös seurakunnan tilin kautta Kirkon Ulkomaanavulle:
Viitasaaren seurakunta FI80 1055 3006 1200 48
Viesti: Ukrainan tukikonsertti ja lahjoittajan nimi.