”Kuorolaulussa parasta on yhdessäolo, laulujen sanoma ja mieltä lämmittävä innostava musiikki.” - Martti

”Kuorolaulu on voimaannuttavaa, koko mieli ja ruumis nauttii siitä.” - Anna-Kaisa

"Vaikka joskus väsyttäisikin, niin kuorossa tulee hyvä mieli." - Seija

Seurakuntakuoro on neliäänisesti laulava sekakuoro, jossa nautitaan laulamisen ilosta ja mukavien ihmisten seurasta. Tule mukaan kehittämään musikaalisuuttasi ja opettelemaan äänenmuodostusta, kehittämään hengitystekniikkaa ja kuorosointia. Ohjelmistona on uutta ja vanhaa hengellistä kuoromusiikkia.

Seurakuntakuoro on mukana jumalanpalveluksissa erityisesti kirkkovuoden suurina juhlapyhinä. Kuorossa on mukava ja rento ilmapiiri. Seurakuntakuoro harjoittelee keskiviikkoisin klo 17.30-19.00 seurakuntatalon isossa salissa, Pappilantie 6, 44500 Viitasaari.

Tervetuloa mukaan toimintaan!