Sauna ja takkatupa - ihana rentoutumiseen

Lummeniemen uudempi sauna ja saunan takkatupa on remontoituna kuin uusi sisäpuolisilta osiltaan! Voit vuokrata sen illaksi tai koko päiväksi esimerkiksi oman porukan rentoutumiseen, pienen palaverin tai kokouksen paikaksi tai pienten perhejuhlienkin pitämiseen. Takkatuvan voi vuokrata ilman saunaa tai saunan kanssa.

Sisätakkahuoneen lisäksi on takka myös ulkoterassilla, joka on muutenkin mukava paikka istuskeluun. Se on käytettävissä saunan yhteydessä.

Saunomaan mahtuu 15-20 henkilöä kerrallaan.

Järveen pääsee saunasta kesällä ja talvella.

Takkatuvassa on pieni keittiönurkkaus, jossa kahvin ja teeveden keittäminen onnistuu. Mikrolla voi lämmittää tarjottavia ja jääkaapissa sopii säilyttelemään maltillisen määrän viileänä tarjottavia. Paikalla olevia kertakäyttöastioita saa käyttää.

Varaukset hoidetaan seurakuntatoimistosta. Soita tai laita sähköpostia, niin katsotaan kalenterista, onko toivomasi ajankohta vapaa. Varoituksen sana: Lumme on niin suosittu paikka kesäisin, että käytännössä kesä-heinäkuu ja elokuun alkupuoli ovat tavallisesti täyteen varattuja kaikkien tilojen osalta jo kauan etukäteen. Kun Lummeniemessä on leiri menossa, on sauna takkahuoneensa kanssa vain leiriläisten käytössä.

Tervetuloa!

Yhteydenotot:
Seurakuntatoimisto ma, ke, to klo 9-13 p. 014 3334 920,
sp: viitasaaren.seurakunta(at)evl.fi

Hinnat:
Sauna + takkatupa 4 tuntia: 90 euroa
Sauna + takkatupa koko päivä: 150 euroa
Takkatupa 4 tuntia: 60 euroa
Takkatupa koko päivä: 110 euroa
Hintoihin sisältyy paikan siivous.

Avantouinti

Talvikauden 2023-24 avantouinnit alkavat tiistaina 3. lokakuuta.
Tapaninpäivänä ei ole avantouintia.

Ti 2.1.2023 uinti jatkuu toukokuun puoliväliin tiistaisin, paitsi viikot 8 ja 9 on taukoa.

Klo 15-17 naiset
klo 17-19 miehet
klo 19-21 naiset

Avantouimareiden käytössä on Lummeniemen uusi sauna naisten ja miesten vuorojen mukaisesti. Sauna on Lummeniemeen saavuttaessa heti ensimmäinen rakennus vasemmalla, Lummeniementie 125.

Avantouintia ei ole tapaninpäivänä ti 26.12.2023.

Vuoden 2024 alkuvuoden uintikerrat jatkuvat tiistaisin 2.1.2023 alkaen, kuitenkin niin, että viikoilla 8 ja 9 avantouintia ei ole. Nämä väliin jäävät päivät ovat ti 20.2. ja 27.2.
Avantouintikauden viimeinen uintikerta on ti 14.5.

Maksut: Kertamaksu tai kausimaksu. 4 € / kerta tai 80 € / koko kausi.

Takkahuoneen puolella on avantouimareille kaksi listaa. Laita toiseen omat tietosi laskutusta varten. Laita toiseen uintikertasi: ensimmäisen kerran jälkeen sinun tarvitsee täytellä vain uintikertasi.

Tervetuloa pulahtelemaan viileään veteen!