Kummilapsityön kautta kaikki halukkaat voivat auttaa

VIitasaaren seurakunnalla on kolme Suomen Lähetysseuran kanssa solmittua kummisopimusta hoidettavanaan.

* Nuorisotyö tukee Nepalin vammaisten lasten parissa tehtävää työtä.

* Rippikoulutyö tukee Mauritanian pääkaupungin slummialueilla asuvien lasten elinolojen kehittämistä.

* Keskiviikkokerholla on kummikohteenaan Viipurissa sijaitseva Dikoni, eli kodittomien lasten tukikoti.

Suomen Lähetysseura on Kirkon Ulkomaanavun ohella maamme suurin kehitysyhteistyötä tekevä järjestö.

Lähetyskentillä sekä lähetit että heidän kanssaan yhteistyötä tekevät paikalliset järjestöt tuntevat kummilapsityön kohteina olevat tahot hyvin ja apu menee tehokkaasti perille.

Tämän linkin takaa löydät lisätietoa Suomen Lähetysseuran kummilapsityöstäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Kylväjäyhdistys on toinen kummilapsityötä tekevä kirkollinen lähetysjärjestö. Kylväjä on pienempi järjestö kuin SLS, mutta yhtälailla se tekee merkittävää avustustyötä eri tahoilla maailmaa.

Tämän linkin takaa löydät lisätietoa Kylväjäyhdistyksen kummilapsityöstä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä