Perhekirkko

Jumalanpalvelus on aina kaikenikäisten yhteinen kokoontuminen, johon kaikki vauvasta vaariin ovat tervetulleita. Jumalanpalvelusta vietetään kuitenkin myös perhekirkon nimellä useita kertoja vuodessa. Perhekirkossa voi kokea konkreettisesti, että Taivaan Isän perheeseen kuuluvat kaikenikäiset. Silloin jumalanpalvelusta on suunnittelemassa ja toteuttamassa lapsia, heidän kotiväkeään ja heidän kanssaan työskenteleviä työntekijöitä, kummeja ja mummeja. Lapset yritetään huomioida jumalanpalveluksen pituudessa, musiikissa ja kaikessa, mitä tapahtuu.

Perhekirkkoon ovat tervetulleita kaikki perheenjäsenet. Oman perheen lisäksi voi mukaan kutsua vaikkapa isovanhemmat tai kummit. Ja jotta Jumalan perhe olisi täydellisesti koolla, mukaan odotetaan myös vanhempia ihmisiä ja perheettömiä
Pieni tyttö soittaa Lummeniemen kirkon kelloa perhejumalanpalveluksen aluksi.

Ajankohtaisten perhekirkkojen tiedot löytyvät tapahtumakalenterista.