Lähetettynä

Kristillinen kirkko vaeltaa joka päivä lähetyksen tietä.
Meidät on lähetty kohtaamaan. julistamaan, auttamaan ja kanssakulkemaan.
Kirkon perustehtävä on elää todeksi Matt. 28:18-20.

Tervetuloa tutustumaan seurakuntamme lähetystoimintaan ja osallistumaan yhteiseen missioon.

Syksy 2023

Tervetuloa mukaan lähetyksen pariin!

Hannat, Saarat ja Liisat -piirin syyskausi 2023:

Hannat, Saarat ja Liisat-piiri jatkaa toimintaansa kokoontuen kahden viikon välein torstai-päivisin.

Hannat, Saarat ja Liisat -raamattu-, rukous- ja lähetyspiiri kokoontuu Pikkusalissa joka toinen torstai klo 12.00-13.30. Kokoontumisissa mm. luemme Raamattua, muistamme rukouksella ajankohtaisia asioita, viihdymme yhdessä ja tuemme Sanansaattajien radiotyötä Tigrinjan-kielisten ihmisten keskuudessa.

Syksyn 2023 tapaamispäivät:

14.9., 28.9., 12.10., 26.10., 9.11., 23.11. ja 7.12.

Lähettivierailut, nuotioillat, tapahtumat ja konsertit syksyllä 2023

Syksyllä 2023 vietämme lähetyksen viikkoa 8.-15.10. välillä.

Lähetyksen viikon ohjelma:
Su 8.10. klo 10.00 jumalanpalvelus kirkossa. Jumalanpalveluksen jälkeen kirkkokahvit ja lähetystilaisuus Open Doors-järjestön edustajien Tuula ja Pekka Pirisen vetämänä. Saamme kuulla vainottujen kristittyjen kuulumisia eri puolilta maailmaa.

To 12.10. klo 18.00 Majataloilta kirkossa lähetyksen merkeissä. Illan musiikista vastaavat Pekka Simojoki ja Sami Asp. Iltahartauden pitää viime kesän isonen. Kahvittelua ja rukouspalvelu tilaisuuden päätyttyä. Illassa vieraina myös nimikkolähettimme Pia ja Tero Ruotsala.

Pe 13.10. Pia ja Tero Ruotsala vierailevat mm. kouluilla ja illalla nuortenillassa.

Pe 13.10. klo 9.00 - 18.00 Suomen Lähetysseuran Tasaus-keräys keskustan alueella

La 14.10. Pia ja Tero Ruotsala S-Marketilla "Tapaa lähettisi"-tilasuudessa. Lämpimästi tervetuloa tapaamaan sydämellisiä nimikkolähettejämme!

La 14.10. klo 9.00 - 16.00 Suomen Lähetysseuran Tasaus-keräys keskustan alueella

Su 15.10. klo 10.00 Pia Ruotsala saarnaa jumalanpalveluksessa

Myyjäisiä lähetyksen hyväksi:

18.-19.11. Viitasaari Areenalla Yhdistysten joulumyyjäisissä lähetyksen myyntipöytä. Tarjolla mm. leivonnaisia, villasukkia, arpoja, jne... Sydämellisesti kiitoksia kiinnostuksestasi!

Kirkon lähetysjärjestöjen kuulumisia:

Suomen Lähetysseura Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lähetysyhdistys KylväjäLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Suomen Luterilainen EvankeliumiyhdistysLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Sanansaattajat

KansanlähetysLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Evankelinen lähetysyhdistysLinkki avautuu uudessa välilehdessä

PipliaseuraLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Tervetuloa mukaan seurakuntamme lähettävään toimintaan!