Ilmoittaudu täältä päiväkerhoihin kaudelle 2024-2025

www.viitasaarenseurakunta.fi/info-ja-asiointi/ilmoittautuminen

Viitasaaren seurakunnan varhaiskasvatuksen päiväkerhot

Päiväkerhot ovat seurakunnan varhaiskasvatusta, jonka tavoitteena on edistää lapsen kasvua, kehitystä ja oppimista. Kirkon varhaiskasvatus tukee kodin kristillistä kasvatusta ja lapsen kokonaisvaltaista kasvua kristillisen ihmiskäsityksen mukaisesti.

Mikä on päiväkerho?

Päiväkerho on lapselle turvallinen paikka tutustua muihin lapsiin, oppia sosiaalisuutta, kiitollisuutta ja toisten kunnioittamista, sekä oppia toimimaan yhdessä. Päiväkerhossa lauletaan, askarrellaan ja touhutaan monin eri tavoin ja opitaan leikin kautta.

Voit tutustua puuhiimme Viitasaaren seurakunnan Pikkuväen Facebook -sivujen, viitasaarensrknpikkuväki Instagramissa tai Viitasaaren seurakunnan kotisivujen kautta.

Kenelle päiväkerho on tarkoitettu?

Päiväkerho on tarkoitettu n. 2,5–5-vuotiaille lapsille. Kerhot kokoontuvat kerran viikossa 2 tuntia kerrallaan. Yksi ryhmä/lapsi. Päiväkerhomaksu yhdeltä lapselta on 30 euroa koko päiväkerhokaudelta. Sisarukset 50 euroa.  Päiväkerhokausi alkaa elokuun loppupuolella, saat kerhokirjeen antamaasi sähköpostiosoitteeseen.

2- vuotiaat pääsevät kerhoon vuoden 2024 alusta jos ryhmässä on tilaa, joten laita hakemus, niin tiedän ottaa yhteyttä. ( tai syksystä, jos lapsi alkuvuodesta syntynyt)

Koska voin hakea päiväkerhoon?

Päiväkerhoon haetaan sähköisesti 1.4 eteenpäin alla olevan linkin kautta.

Myös myöhemmin kannattaa ottaa yhteyttä, ryhmiin otetaan läpi vuoden, jos niissä on tilaa. Mutta jos haluat varmistaa pääsemisesi haluamaasi ryhmään, hae heti, sillä ryhmät muodostetaan toukokuun lopun tilanteen mukaan. Kerhopaikan voi aina perua, jos perheen tilanne muuttuu, laittamalla viestiä tai sähköpostia.

Kauden 2024–2025 päiväkerhoryhmät:

Maanantai: Miekkarinteen kerhotila, Isoahontie 22 klo 12–14

Tiistai: Miekkarinteen kerhotila, Isoahontie 22 klo 9–11

Torstai: Miekkarinteen kerhotila, Isoahontie 33 klo 9–11

Kaksi pientä poikaa laulavat innokkaina sammakkolaulua.