Apua ja tukea ihmissuhteisiin

Ongelmia ihmissuhteissa?

Yhdessä eläminen ei ole aina helppoa. Oletko ajatellut eroa? Riitaa päivittäin?  Keskusteluyhteys välillänne poikki... ulkopuolinen apu voisi olla tarpeen.

Perheasiain neuvottelukeskus tarjoaa keskusteluapua parisuhteen ja perheen kysymyksissä.

Jyväskylän seurakunnan perheasiain neuvottelukeskuksen sivuvastaanotot Jämsässä, Keuruulla, Saarijärvellä, VIITASAARELLA ja Äänekoskella.

AJANVARAUS nykyään vain puhelimitse: Numero on 044 7747052 ti, ke ja pe klo 12-14.30. Huom. puhelinnumero muuttui 4.6.2018. Osoite Jyväskylän seurakunnan Perheasiain neuvottelukeskukseen on (Huom. muuttunut 2019): Matarankatu 1, 40100 JYVÄSKYLÄ.

Viitasaaren sivuvastaanotto Pappilantie 6, diakoniatoimiston vieressä, sisäänkäynti taloustoimiston ovesta. Ajanvaraukset Jyväskylästä, katso edellä. Palvelu on maksuton ja toiminta luottamuksellista.

Parisuhteen pieniin tai isoihin huoliin kannattaa hakea rohkeasti apua. Seurakuntien perheasiain neuvottelukeskukset tarjoavat apua eri puolilla Suomea.

Hae apua parisuhdeongelmiin

Perheneuvonnassa on mahdollista keskustella koulutettujen ammattilaisen kanssa parisuhteesi tai perheesi vaikeuksista tai oman elämäsi solmukohdista. Voit tulla yksin, parina tai perheenä. Palvelu on maksuton.

Kirkon perheneuvonta auttaa maksutta

Ero on monivaiheinen ja monenlaisia tunteita sisältävä prosessi. Jos perheeseen kuuluu lapsia, eron läpikäyminen ja siihen sopeutuminen on usein vielä vaativampaa.

Jos mietit eroa, etsi itsellesi ja perheellesi tukea.

Ero on monivaiheinen prosessi