Kaksi työpaikkaa auki, yksi jo täytetty

Seurakunnan vakituisissa työpaikoissa tapahtuu muutoksia. Kanttorin virka tulee hakuun, samoin kiinteistötyöntekijän toimi, päätti kirkkoneuvosto kokouksessaan perjantaina 23. syyskuuta. Edellisessä kokouksessaan aiemmin syyskuussa neuvosto päätti perustaa keittiö- ja siivoustyöntekijän osa-aikaisen toimen ja nimesi siihen Jaana Myllysen 1.10. alkaen. Myllynen on tehnyt töitä seurakunnalle jo useampana vuonna.

Kanttori Eeva-Liisa Isosaari on ilmoittanut eroavansa Viitasaaren kanttorin virasta marraskuun alusta alkaen tultuaan valituksi Parikkalan seurakunnan kanttorin virkaan. Kirkkoneuvosto myönsi hänelle eron virastaan Viitasaarella. Uuden kanttorin etsimiseksi virka tulee haettavaksi hyvin pian.

Kiinteistötyöntekijän toimen kirkkoneuvosto päätti laittaa avoimeksi niin, että valittu henkilö aloittaisi työssään joulukuun alusta lukien. Tehtävää on hoitanut määräaikaisesti Marko Niskanen

2022-09-23 18:18:00.0