Liiketila ja asunto vuokrattavina

Kiinteistöosakeyhtiö Viitasaaren Säästökulmassa on vuokrattavana liiketila, jonka pohjapinta-ala on noin 28,5 m² sekä yhteisiä tiloja 11,5 m². Rakennus on seurakuntataloa vastapäätä.

Hoitokoti Ruustinnan vasemmassa päädyssä on vuokrattavana asunto Kiinteistöosakeyhtiö Pappilanmäestä. Kolmen huoneen, keittiön ja wc-kylpyhuoneen asunnon pinta-ala noin 70 m². Lisäbonuksena koko porraskäytävä omassa käytössä ja takapihalla mahdollisuus esim. grillailuun omassa rauhassa.

Lisätietoja antavat kiinteistötoimen työnjohtaja Tommi Raatikainen p. 050 588 4914 tai talouspäällikkö Kirsi Salojärvi p. 0500 641 757.

Liiketilan sisäänkäynti on yhteisistä tiloista, jonka ovi näkyy kuvassa.

Liiketilassa on suuri ikkuna.

Vuokrattavan asunnon keittiössä on hyvin tilaa ruokaryhmälle. Keittiötilaan mahtuu myös esim. työpöytänurkkaus.

Vuokrattavassa asunnossa on yksi huone ja keittiö sisäpihalle eli seurakuntatalolle päin. Rauhallinen sisäpiha.

Asunnon kahdesta huoneesta on upea näkymä järvelle.

Tallenna

2016-09-06 22:10:01.0