Kirkkoneuvostossa raha-, sopimus- ja työsuhdeasioita

Kirkkoneuvosto päätti kokouksessaan torstaina 20.4. julistaa keittiö- ja siivoustyöntekijän toimen avoimeksi. Tehtävä on kokoaikainen. Nykyinen työntekijä on irtisanoutunut työsuhteestaan siten, että työsuhde päättyy heinäkuun loppuun.

Kirkkoneuvosto esittää valtuustolle tilintarkastuskertomuksen viime vuodelta vahvistettavaksi ja vastuuvapaus myönnettäväksi hallintoa ja taloutta hoitaneille.

Kirkkoneuvosto esittää valtuustolle myös, että aiempi tilintarkastaja jatkaisi tehtävässä. Tilintarkastusyhteisö Oy SK Reviisorit Ab:n vastuullisena tilintarkastajana toimii JHT, HT Ilari Karhu.

Neuvosto päätti jatkaa yhteistyötä haudankaivupalveluissa T:mi Pasi Variksen kanssa. Uusi sopimus on yksivuotinen alkaen tämän vuoden kesäkuun alusta ja jatkuen ensi vuoden toukokuun loppuun.

Kirkkoneuvosto hyväksyi lisäksi valmiussuunnitelman päivitykset.

Kokouksen pöytäkirja tulee kotisivulle sen jälkeen, kun se on tarkastettu.

2023-04-21 15:47:58.0