Keittiö- ja siivoustyöntekijän paikka auki

Viitasaaren seurakunnassa on haettavana vakituinen keittiö- ja siivoustyöntekijän paikka, johon kuuluu muun muassa juhlaruokailujen järjestämistä, Lummeniemen leirien ruokien laittoa ja seurakunnan tilojen siisteydestä huolehtimista muiden työntekijöiden kanssa.

Keittiötyöntekijältä odotamme ravintola- ja catering-alan koulutusta sekä työkokemusta alalta. Lisäksi arvostamme hyviä yhteistyötaitoja sekä asiakaslähtöistä toimintatapaa. Työaika on 153 tuntia neljässä viikossa. Työhön sisältyy aamu-, ilta- ja viikonlopputyötä.

Hakemukset Viitasaaren seurakunnan kirkkoneuvostolle toimitetaan sähköpostilla kiinteistöpäällikkö Tommi Raatikaiselle tommi.raatikainen@evl.fi viimeistään 19.5.2023 klo 14 mennessä. Haastattelut toteutetaan toukokuun loppuun mennessä.

Hakuilmoitukseen pääset tästä.

Tue Apr 25 08:34:29 EEST 2023