Kiinteistötyöntekijän paikka auki

Viitasaaren seurakunnassa on haettavana kiinteistötyöntekijän toimi.

Kiinteistötyöntekijä huolehtii osaltaan seurakunnan kiinteistönhoidosta ja hautausmaa-alueiden työtehtävistä. Lisäksi kiinteistötyöntekijä sijaistaa seurakuntamestaria tämän vapaiden ja lomien aikana. Tehtävään kuuluu oleellisesti koneiden ja laitteiden hyvä käyttötaito. Tehtävän hoitaminen edellyttää traktorin käyttöä, asiakaspalveluhenkisyyttä, oman auton käyttöä, oma-aloitteisuutta, kykyä itsenäiseen työskentelyyn ja käytännön työkokemusta.

Vaatimuksena on soveltuva ammatillinen koulutus tai vastaavissa tehtävissä hankittu ammattipätevyys. Seurakuntamestarin tehtäviin annamme koulutuksen, mutta suntion tutkinto lasketaan eduksi. Arvostamme hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja.

Työaika on jaksotyöaika 153 h / 4 vko, työ pitää sisällään viikonloppu- ja iltatöitä, mutta pääsääntöisesti työ kohdentuu arkipäiviin. Toimen palkkaus on kirkon palkkajärjestelmän vaativuusryhmän 401 mukainen. Toimi täytetään 1.11.2023 alkaen tai heti sopivan henkilön löydyttyä ja siinä on aluksi kuuden kuukauden koeaika. Toimeen valittavan on esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan.

Hakemukset osoitetaan Viitasaaren seurakunnan kirkkoneuvostolle ja toimitetaan 20.9.2023 klo 15.00 mennessä sähköpostilla osoitteeseen tommi.raatikainen@evl.fi tai viitasaaren.seurakunta@evl.fi. Haastatteluun kutsuttaviin hakijoihin ollaan yhteydessä 22.9. ja rekrytointiin liittyvät haastattelut pyritään järjestämään viikolla 39.

2023-09-01 14:17:09.0