Seurakunta myy kerrostalokolmion

Omaksi väljä, kaunis kolmio! Tässä ostaja pääsee pienellä summalla kunnostettuun kotiin kiinni: tarkkaile hintatiedot Etuoven ilmoituksesta.

Siistikuntoinen kerrostalokolmio Hakamäellä on heti vapaana. 75 neliötä. 3 h + k + wc/kph + vh + parveke. Lisäksi käytettävissä on kuivasäilytystila (ns. kanakoppi) ja kylmäkellari, jossa on oma kellarikomero. Toinen kerros, ei hissiä. Taloyhtiön yhteiset saunatilat on remontoitu muutama vuosi sitten. Myös asuntoon on tehty pintaremontti joitakin vuosia sitten ja perusteellinen kylpyhuoneremontti. Vastapäätä on rauhallinen leikkikenttä. Rauhallinen, vehreä sijainti lähellä kouluja, uimahallia ym. ja kaikki neljä ruokakauppaa ovat kävelymatkan päässä.

Paljon lisää kuvia on Facebookissa:

Osta omaksi ihana koti! Katso kuvat... - Viitasaaren seurakunta | Facebook

Myynti-ilmoitus ja lisätietoja Etuovi-palvelussa:

https://www.etuovi.com/kohde/p73477?haku=M2042725759Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Fri Nov 03 14:40:07 EET 2023