Apulaispiispa Oscar Lema vierailee useissa tilaisuuksissa

Sunnuntaina 27.11. on ensimmäinen adventtisunnuntai, jolloin messussa saarnaa vierailija Tansaniasta, apulaispiispa Oscar Lema. Häntä tulkkaa pastori Jukka Jämsén. Messu alkaa klo 10 ja sen toimittaa kirkkoherra Antti Hiltunen, musiikissa on Lapsikuoro ja Kirkkokuoron naiset. Messun jälkeen on kirkkokahvit ja lähetystilaisuus seurakuntatalolla, jossa ovat mukana Lema ja Jukka Jämsén.

Apulaispiispa Oscar Leman vierailu Viitasaarella jatkuu keskiviikkoon saakka. Maanantaipäivänä Lema vierailee Haapaniemen koululla. Mukana ovat Jukka Jämsén ja nuorisotyönohjaaja, lähetyssihteeri Alpo Syvänen. Maanantaina klo 16 Lema osallistuu isoiskoulutuslaisten tapaamiseen seurakuntatalolla.

Tiistaina Oscar Lema ja Alpo Syvänen ovat mukana työ-/iltaseuroissa Anu ja Pekka Paanasen kotona Jänislahdella. Mukaan kutsutaan erityisesti Viitasaaren läntisen alueen väkeä.

Keskiviikkona 30.11. klo 10 apulaispiispa Lema ja Jukka Jämsénin osallistuvat perhekerhoon seurakuntatalolla.

2016-11-24 22:31:00.0