Yhteisvastuustartti 5.2.

Yhteisvastuukeräys alkaa mukavalla starttitapahtumalla sunnuntaina 5.2. Aluksi on messu kirkossa, jonka jälkeen väki siirtyy seurakuntatalolle lounaalle ja kahville sekä tutustumaan huutokauppatuotteisiin ja kirpputoriin. Lapsille on ongintaa ja korttiaskartelua. Lounas ja kahvi on katettuna 11-12.30 ja siinä on vapaaehtoinen ruoka- ja kahviraha.

Kellon lyödessä 12 seurataan presidentin puhe televiosta. Klo 12.30 alkaa yhteisvastuuhuutokauppa. Tapahtuma päättyy klo 14.

Osallistu lahjoittamalla huutokaupattavaa

Lahjoituksia otetaan mielellään vastaan huutokauppatapahtumaan. Lahjoitukset voivat olla esimerkiksi taidetta, palveluja ja tuotteita. Niistä voi ilmoittaa ja tuoda kirkkoherranvirastoon ja diakoniatoimistoon perjantaihin 27.1. klo 16 asti.

Jos tahdot tuoda lahjoituksen virastoaikojen ulkopuolella, ole yhteydessä Sami Siltaseen (p.050 588 4903)
tai Anneli Paloseen (p.050 588 4906). Kirpputoripaikkoja voi varata Anneli Paloselta.

Yhteisvastuustartin sivulta löydät mm. listan huutokaupattavista tavaroista ja palveluista.

Jatkoa seuraa lauluillalla ja lipaskeräyksellä

Perjantaina 10.2. on klo 18 lauluilta seurakuntatalolla. Sielläkin on kahviin vapaaehtoinen kahviraha. Yhteisvastuun nimissä ovat vielä 17.-18. maaliskuuta lipaskerääjät liikkeellä Viitasaarella.

2017-01-18 23:17:49.0