Sählykerhot suosiossa

Seurakunnan sählykerhot kasvattavat koko ajan suosiotaan. Uudet pelipaidat hankittiin 54:lle pelaajalle, etät jokainen sai omansa. Jokainen sai myös valita oman pelinumeronsa.

Paitoja sponsoroivat Autotalo Drake, Kuppilan Kukka, Kenkälaurila, OP Nilakan Seutu, Työapu J. Moilanen, M-Mainos, Taresi Oy, ABC-Viitasaari ja Viitasaaren seurakunta.

Kerhoja vetää seurakuntamestari Heimo Tuukkanen. Sählyä harrastaa sekä poikia että tyttöjä. Enimmäkseen kerhot pelaavat omissa porukoissaan, mutta tulevaan ohjelmaan sisältyy myös rovastikunnallinen ja hiippakunnallinen turnaus sekä harjoitusturnauksia.

Kelpaa pelata! Uusia pelipaitoja sählykerholaisille oli luovuttamassa Piia Salminen (oik.) OP Nilakan Seudusta.

2017-01-21 16:00:00.0