Kyläkohtaamisia ja kinkereitä, kierros alkaa

Seurakunnalla on vanhastaan hyvä yhteys kyläkunnille eikä siitä haluta luopua jatkossakaan. Tälle kevättalvelle on sovittu jo monenlaista tapahtumaa eri puolilla Viitasaarta. Juhlavuoden merkeissä keskusteluihin nousee tietenkin ainakin reformaatio.

Kirkkoherra Antti Hiltunen kiertää kevättalven aikana monessa paikassa. Lue aikataulu alla ja tule mukaan – olet tervetullut muuallekin kuin omalle kylälle.

Su 12.3. klo 12 Päiväkahvit Kymönkosken nuorisoseurantalolla. Kahvittelun lomassa toistemme kohtaamista, yhdessä laulamista ja asiaa reformaatiosta. Tervetuloa myös naapurikyliltä: Kärnästä, Permosista ja Toulaudelta sekä jään takaa kirkolta.

Su 12.3. klo 15 Keihärinkosken ja lähikylien kinkerit Muurueen kylällä, Ulla ja Risto Purasella, Muurueentie 512. Tervetuloa kuulemaan reformaatiosta ja keskustelemaan seurakunnan toiminnasta kylillä.

To 16.3. klo 18 Vuorilahden kinkerit Niemelässä Marjaana ja Martti Kotilaisella, Pitkäkuja 248.   Tervetuloa kuulemaan reformaatiosta ja keskustelemaan seurakunnan toiminnasta kylällä.

Su 19.3. klo 14 Löytänän ja lähikylien kinkerit Löytänän kylätalolla. Tervetuloa kuulemaan reformaatiosta ja keskustelemaan seurakunnan toiminnasta kylillä. Mukaan kutsutaan myös väkeä Kolkulta, Kumpumäeltä ja Kärnästä, koska tilaisuudessa myös suunnitellaan yhteistyön kehittämistä lähikylien kanssa.

Su 26.3. klo 17 Puralan & Kuorikosken ja lähikylien kinkerit Annikki ja Erkki Hackseliuksella, Särkijärventie 229. Tervetuloa kuulemaan reformaatiosta ja keskustelemaan seurakunnan toiminnasta kylillä.

Ke 5.4. klo 18 Taimoniemen kinkerit Leena ja Aaro Variksella, Tulinimentie 1. Kinkerien aiheena reformaatio, seurakunnan toiminta kylällä sekä toinen toisemme tapaaminen.

Su 9.4. klo 15 Niinilahden & Aroniemen kinkerit Irma Heikkisellä, Aroniementie 694 E. Tervetuloa kuulemaan reformaatiosta ja keskustelemaan seurakunnan toiminnasta kylillä.

Su 9.4. klo 18 Ilmolahden kyläilta kylän laavulla (Sohvintie 1). Tervetuloa kuulemaan reformaatiosta ja keskustelemaan seurakunnan toiminnasta kylällä. Suunnitellaan hyvän tekemistä yhdessä. Kylätoiminnasta kiinnostuneet tervetuloa! Kahvitarjoilu. Lisätietoja myös Maria Kaisa Aulalta (puh. 0505309697).

2017-03-10 09:06:01.0