Hiljaisella viikolla ja pääsiäisenä tapahtumia konsertista alkaen

Nimestään huolimatta hiljainen viikko ei ole seurakunnassa aivan hiljainen. Tapahtumat löydät palmusunnuntaista alkaen tästä ja myös kirkollisista ilmoituksista.

Palmusunnuntain messu 9.4. klo 10 kirkossa. Kunnian kuninkaan alennustie. Sami Siltanen, kanttorin sijaisena Harri Siljala.

Palmusunnuntain konsertti 9.4. klo 18 kirkossa. Kaisamari Hiltunen, viulu, Riitta Kotisara, cembalo. Vapaa pääsy, ohjelma 5 e.

Hiljaisen viikon maanantain jumalanpalvelus 10.4. klo 19 kappelissa. Jeesus Getsemanessa. Antti Hiltunen, kanttorin sijaisena Varpu Varis, Seurakuntalaulajat.

Hiljaisen viikon tiistain jumalanpalvelus 11.4. klo 19 kirkossa. Jeesus tutkittavana. Antti Hiltunen.

Hiljaisen viikon keskiviikon perheiden pääsiäishartaus 12.4. klo 10 srk-talolla. Sami Siltanen.

Kiirastorstain messu 13.4. klo 19 kirkossa. Pyhä ehtoollinen. Antti Hiltunen.

Pitkäperjantain sanajumalanpalvelus 14.4. klo 10 kirkossa. Jumalan Karitsa. Sami Siltanen.

Pääsiäisyön messu la 15.4. klo 22 kirkossa. Kristus on voittanut kuoleman. Sami Siltanen, musiikissa nuorten bändi yhdessä Anna-kanttorin kanssa.

Pääsiäispäivän messu 16.4. klo 12 kirkossa. Kristus on ylösnoussut. Antti Hiltunen.

Toisen pääsiäispäivän sanajumalanpalvelus 17.4. klo 16 srk-talolla. Ylösnousseen kohtaaminen. Sami Siltanen, kanttorin sijaisena Riitta Kotisara. Nyyttäriateria jumalanpalveluksen jälkeen.

Tallenna

2017-04-05 10:06:00.0