Vaaleissa vain yksi lista

Seurakuntavaaleihin lähdetään Viitasaarella vain yhdellä listalla. Listat piti jättää seurakuntaan maanantaina 17.9. klo 16 mennessä.

Yhdessä olemme enemmän -listalla on 32 vaalikelpoista jäsentä:

Aula Maria Kaisa, Glad Hannu, Hakonen Sari, Halonen Juhani, Hämäläinen Tuulikki, Jämsen Pertti, Kauppinen Kristiina, Kautto Kalle, Kellokangas Marika, Keurulainen Kari, Koivisto Päivi, Koivumäki Eeva, Koskenkorva Arja, Kuronen Raija, Körkkö-Närhi Eija, Leivonen-Majaniemi Päivi, Linna Sisko, Moilanen Keijo, Muittari Ritva, Paananen Alli, Paananen Mervi, Pietiläinen Arvo, Pulkkinen Eero, Puttonen Seija, Pöntiö Pirjo, Raitio Sari, Rossi Vieno, Ruuska Marjatta, Räsänen Elina, Salmela Taina, Siltanen Tuija ja Toikkanen Tuomo.

Listan koonneet ovat tehneet seuraavan ehdokaslistan kuvauksen:

Olemme erilaisia ja eri taustaisia ihmisiä. Toimimme ihmisläheisen, avaran ja välittävän kotiseurakunnan puolesta. Viitasaarella on hyvä yhteishenki, jota haluamme jatkaa. Kohdataan kaikki arvostaen, autetaan lähimmäistä ja osallistetaan kaikenikäiset.

Seurakuntavaalien varsinainen vaalipäivä on sunnuntai 18.11.2018. Ennakkoäänestys on 6.-10.11.2018.

Seurakuntavaaleissa saavat äänestää viimeistään vaalipäivänä 16 vuotta täyttävät evankelis-luterilaisen kirkon jäsenet. Rippikoulua tai konfirmaatiota ei edellytetä äänestämiseen, kirkon jäsenyys riittää.

2018-09-17 19:21:00.0