Majataloilta, uutta Viitasaarella

Viitasaaren seurakuntatalolla vietetään Majataloiltaa torstaina 11. lokakuuta. Majataloilta on Pekka Simojoen alullepanema matalan kynnyksen illanvietto. Ilta on täynnä iloista musiikkia, lämmintä yhdessäoloa ja koskettavia sanoja.

Illan isäntänä toimii Exit-yhtyeestä ja pitkästä gospelmuusikon urasta tunnettu Pekka Simojoki. Illan musiikissa hänen kanssaan on myös viitasaarelaislähtöiinen gospelmuusikko Sami Asp.

Majataloiltaan ovat tervetulleita kaikki, vauvasta vaariin. Lapsille on tarjolla alakerrassa omaa ohjelmaa. Tapahtumaan on vapaa pääsy.

Majataloilta alkaa klo 18, mutta jo klo 17 alkaen on aulassa kahvila Vehnänjyvän ja seurakunnan vapaaehtoisten tarjoilemana pientä iltapalaa. Vapaaehtoinen kahvimaksu on Viitasaaren vähävaraisten lapsiperheiden tukemiseen diakoniatyön kautta.

2018-10-05 20:48:00.0