Arto Hämäläinen vakinaiseksi kiinteistötyöntekijäksi

Arto Hämäläisen työhönsiunaaminen pidettiin messun yhteydessä kirkossa sunnuntaina 4. marraskuuta. Messun jälkeen nautittiin kahvit seurakuntatalolla.

Kirkkoneuvosto vakinaisti Hämäläisen aiemmin tänä vuonna. Työuraa seurakunnassa hänellä on takana jo 25 vuotta.

- Tulin seurakunnalle töihin 1993. Olin kausityöntekijänä ja välillä ympäri vuodenkin, hän kertoo.

- Kyllähän tämä vakinainen työ ihan hyvälle tuntuu. Työ on tuntunut hyvälle tähänkin asti, viihdyn näissä tehtävissä.

Hämäläisen työhön kuuluu muun muassa erilaiset pihanhoitotehtävät niin kesällä kuin talvella. Tarpeen mukaan työssä käytetään koneita.

- Kesätyöntekijöille olen "kymppinä", eli ohjaamassa, ja teen samoja töitä itsekin, Arto Hämäläinen sanoo.

Kirkkovaltuuston puheenjohtaja Maria Kaisa Aula ja Hämäläisen esimies, kiinteistötoimen työnjohtaja Tommi Raatikainen toivottivat Hämäläisen tervetulleeksi vakinaiseksi työntekijäksi seurakuntaan. Tervetulolahjaksi hän sai kynttilälyhdyn.

2018-11-05 17:12:00.0