Vuokrattavissa liike-, toimisto- ja asuintilaa

Viitasaaren seurakunnalla on vapaana vuokrattaviksi kaksi liike- tai toimistotilaa ja yksi asunto.

Valoisa liiketila sijaitsee seurakuntatalon päädyssä osoitteessa Pappilantie 4. TIla sopii esimerkiksi myymäläksi, kahvioksi tai toimistoksi. 115 neliötä. Tilat ovat kahdessa kerroksessa.

Valoisa liiketila.

Hyvä toimistotila on vuokrattavissa ydinkeskustassa, osoitteessa Keskitie 8. Omaa tilaa on 28,5 neliötä ja lisäksi on yhteisiä tiloja naapuritoimistojen kanssa 10,5 neliötä. Tila soveltuu toimiston lisäksi muuhunkin käyttöön.

Hyvä toimistotila.

Iso yksiö on vapaana seurakuntatalon asuntosiivessä, toisessa kerroksessa. Asuntoon on juuri tehty pintaremontti. 44 neliötä, keittiö, huone, wc/kylpyhuone. Pappilantie 4.

Iso yksiö.

Lisätietoja antavat:

Talouspäällikkö Kirsi Salojärvi, p. 0500 641 757,  kirsi.salojarvi@evl.fi

ja

Kiinteistötoimen työnjohtaja Tommi Raatikainen, p. 050 588 4914, tommi.raatikainen@evl.fi

2019-03-11 10:27:00.0