Yhteissynttäreitä ja onnittelukortteja

Seurakunta muistaa lapsia ja eläkeikäisiä syntymäpäivinä tietyin välivuosin. Pienimmät saavat onnittelukortin kotiseurakunnastaan.

4-vuotiaille on yhteissynttärit Lummeniemessä 22. maaliskuuta. Sinne kutsutaan tämän vuoden aikana neljä vuotta täyttäneet ja täyttävät seurakunnan jäsenet. Yhteissynttärijuhlat on myös 10-vuotiaille seurakuntalaisille myöhemmin vuoden aikana.

70-vuotiaat ja 80-vuotiaat kutsutaan omiin, yhteisiin tasakymmenjuhliin seurakuntatalolle. On myös mahdollista, että seurakunnasta vieraillaan näiden tasakymmenten merkeissä syntymäpäiväänsä viettävän kotona, mikäli syntymäpäivän viettäjä niin toivoo. Tällaisesta toiveesta kannattaa olla yhteydessä seurakuntaan hyvissä ajoin ennen merkkipäivää.

90 vuotta, 95 vuotta ja 100 vuotta täyttävien seurakuntalaisten luona seurakunnasta pääsääntöisesti vieraillaan seurakunnan aloitteesta. Toki seurakunnan edustajan vierailusta voi kieltäytyäkin. Sadan vuoden merkkipäivän jälkeen seurakunnasta vieraillaan jokaisen uuden elämänvuoden täyttymisen merkeissä, vierailuista sopien.

2020-01-22 22:01:00.0