Puheenjohtajina jatkavat Eero Pulkkinen, Sisko Linna ja Marjatta Ruuska

Kirkkovaltuusto teki kokouksessaan keskiviikkona 13.1. valintoja luottamustehtäviin täksi ja ensi vuodeksi.

Kirkkovaltuuston puheenjohtajaksi valtuusto valitsi edelleen Eero Pulkkisen ja varapuheenjohtajaksi edelleen Sisko Linnan.

Kirkkoneuvoston varapuheenjohtajaksi valtuusto valitsi edelleen Marjatta Ruuskan. Puheenjohtajana kirkkoneuvostossa on aina kirkkoherra.

Uutena kirkkoneuvostoon valtuusto valitsi Tuija Siltasen, ja hänen henkilökohtaiseksi varajäsenekseen Pertti Jämsénin. Siltanen oli aiemmin Marjatta Ruuskan henkilökohtainen varajäsen, nyt Ruuskan varajäseneksi valittiin Elina Räsänen. Viime kaudella kirkkoneuvostossa ollut Maria Kaisa Aula oli ilmoittanut, ettei ole käytettävissä.

Muutoin kirkkoneuvoston jäsenistö pysyi ennallaan. Alla valitut ja suluissa henkilökohtainen varajäsen:

Juhani Halonen (Mervi Paananen), Marika Kellokangas (Tuomo Toikkanen), Raija Kuronen (Alli Paananen) ja Arvo Pietiläinen (Hannu Glad).

Fri Jan 15 11:40:33 EET 2021