Seurakunta etsii Facebook-reporttereja

fb-reportteri wanted_L.jpg

Seurakunta etsii Facebook-reporttereja raportoimaan kuvalla ja lyhyellä tekstillä tunnelmia seurakunnan tapahtumista. Jos osallistut silloin tällöin esim. kerhoihin, leireihin, retkille tai tapahtumiin kirkossa, seurakuntatalolla, Lummeniemessä tai vaikka torilla tai kylillä, saatat olla etsimämme henkilö. Facebook-reportteri nappaa kuvan kännykällään ja naputtelee mukaan hieman tietoa ja laittaa päivityksen seurakunnan Facebook-sivulle seurakunnan tunnuksilla.

Facebook-reportteri on vähintään 13-vuotias, mutta yläikärajaa hänelle ei ole. Reporttereja toivotaan löytyvän niin nuorista, työikäisistä kuin eläkeikäisistäkin.

Tehtävään annetaan lyhyt koulutus ja tukea koko ajan tarpeen mukaan. Reportterit esitellään lukijoille. Tehtävään sovitaan määräaika.

Palkkaa Fb-reportteri ei saa, mutta hyvää kokemusta seurakunnan viestinnästä sosiaalisessa mediassa se antaa. Sen Fb-reportteri voi listata ansioluetteloonsa esimerkiksi työtä hakiessaan.

Seurakunnan työntekijöiden lisäksi seurakunnalla on kaksi Fb-päivityksiä tekevää Facebook-reportteria: Maria Kaisa Aula ja Jaana Räihälä. He ovat juuri aloittamassa. Heille kaivataan kollegoja!

Tule mukaan. Ota yhteyttä seurakunnan tiedottajaan Tuija Siidorowiin sähköpostilla tuija.siidorow(at)evl.fi tai tekstiviestillä p. 040 5337310. Soittaakin saa.

2016-04-13 11:11:00.0