Purkutyöt alkoivat kirkon huoltorakennuksessa

Kirkkoneuvosto valitsi uuden rakennuksen urakoitsijat

Teknisen käyttöikänsä päähän tullut kirkon vanha huolto- ja wc-rakennus puretaan. Työ on käytännössä jo alkanut. Väliaikainen uusi wc- ja huoltorakennus tehdään ruumishuonetta vastapäätä olevalle alueelle.

Työt alkoivat näkyä kirkonmäellä kiirastorstaina. Ruumishuoneelle vedettiin sähkökaapeli maan alle suoraan kirkosta. Aiemmin sähkö tuli sinne huoltorakennuksen kautta.

Kirkkoneuvosto valitsi pääsiäisen alla uuden huoltorakennuksen urakoitsijat. Valituiksi tulivat tarjouskilpailussa edullisimman hyväksyttävän tarjouksen antaneet yritykset: LVV-urakka: Kosken LVI-Palvelu Oy urakkahintaan 32 600 €, IV-urakka: Kosken LVI-Palvelu Oy urakkahintaan 29 200 € ja sähköurakka: Sähköpalvelu Juha Palonen Oy 24 400 €. Hinnoissa ei ole mukana arvonlisäveroa. Kosken LVI-Palvelu Oy on Äänekoskelta ja Sähköpalvelu Juha Palonen Oy Viitasaarelta.

2021-04-07 10:03:22.0