Tule Lumpeeseen kesätöihin!

Keittiötyöntekijää etsitään Lummeniemen leirikeskukseen kesäksi. Oletko se sinä?

Ehkä olet, jos olet:
- yli 18-vuotias (saat kyllä olla vaikka eläkkeelläkin)
- sinulla on hygieniapassi (tai hankit sen tuhannen vauhtia!)
- sinulla on jo kokemusta ainakin jonkin verran laitoskeittiössä työskentelystä tai olet esimerkiksi alan koulutuksessa loppusuoralla

Kyseessä on elintärkeä työ, sillä leiriläiset tarvitsevat ruokaa ihan välttämättä, sehän tiedetään. Keittiön mukavasta työporukasta puuttuu nyt yksi!

Työt alkavat 7. kesäkuuta ja loppuvat 10. elokuuta.
Työpaikka on Viitasaaren helmessä, seurakunnan leirikeskuksessa. Aivan mahtava paikka veden äärellä, luonnon keskellä ja silti ihan kaupungin kyljessä. Keittiö on nykyaikainen. Jos virtaa sinulla riittää, ja miksei riittäisi, voit töiden lisäksi esimerkiksi kipaista Savivuoren 354 kuntoporrasta niin monesti kuin haluat tai pulahtaa järveen. Ah!

Ilmianna jo itsesi, tai mieluummin kyllä ns. virka-aikana, mahdollisesti tulevalle pomollesi, kiinteistöpäällikkö Tommi Raatikaiselle. Sähköposti on parasta lykätä heti matkaan, sillä linjahan ruuhkautuu. Jos soittaa haluat, niin odota se arki siihen.

Yhteystiedot:

tommi.raatikainen(at)evl.fi
p. 050 5884 914

Pelätä sinun ei tarvitse, sillä työkaverit ja leiriläiset ovat toki kilttiä porukkaa.

Kuvassa on seurakunnan emäntä Marja Markkanen, joka sinua työhösi lempeästi opastaa. Pistähän hakemusta jo matkaan!

Tai jos tämä ei nyt itsellesi kolahtanut, niin äläpä panttaa tietoasi, vaan vinkkaa tästä muille. Kiitos. Upea leirikesä on täällä pian!

2021-05-07 16:46:44.0