Rantapolun kevätkirkko kutsuu helatorstaina kaikenikäisiä

Viitasaaren seurakunta juhlistaa kevättä Rantapolun kevätkirkolla helatorstaina 13.5. Koronan vuoksi olevat henkilömäärärajoitteet otetaan huomioon koko tapahtuman ajan porrastuksella.

Rantapolun kevätkirkko alkaa tsasounan parkkipaikalta, josta Rantapolulle lähdetään noin kymmenen minuutin välein klo 12-13 pienissä ryhmissä. Rantapolun varrella on pisteitä, joissa on jotakin mukavaa ja teemaan liittyvää. Kokonaisuus sopii kaikenikäisille.

Pisteillä on esimerkiksi musiikkia tai pieni, mukava tehtävä, johon voi halutessaan osallistua. Saattaa olla, että Raamatun kadonneita henkilöitä etsitään ja toivottavasti löydetään. Tapahtumaan liittyvät myös viime vuoden kastenukkien jako kierroksen loppupuolella.

Kierros päättyy kirkkoon. Kirkossa on lyhyen kaavan mukaan muun muassa siunaus ja mahdollisuus osallistua ehtoolliseen. Kirkosta poistutaan ohjatusti toiselle puolen kirkkoa, jossa on ulkona kirkkokahvit ja makkaranpaistoa.

Tervetuloa mukaan!

2021-05-07 20:38:00.0