Valtuusto teki valintoja

Kirkkovaltuusto teki valintoja torstai-illan kokouksessaan 10. kesäkuuta. Kirkkoneuvostoon Hannu Gladin varajäseneksi valtuusto valitsi kirkkoneuvoston esityksen mukaisesti Mervi Paanasen ja Arvo Pietiläisen varajäseneksi Kalle Kauton. Valinnat piti tehdä, koska Pietiläisen varajäsenenä toiminut Hannu Glad tuli valituksi aiemmassa kirkkovaltuuston kokouksessa neuvoston varsinaiseksi jäseneksi.

Lapuan hiippakunnan piispanvaaliin maallikkovalitsijoiksi valtuusto nimesi kirkkoneuvoston ehdotuksen mukaisesti Eero Pulkkisen, Raija Kurosen, Marika Kellokankaan, Hannu Gladin, Elina Räsäsen ja Markus Vuorion.

Kirkkovaltuustossa oli esillä muitakin asioita, jotka myös ovat nähtävissä aikanaan kirkkovaltuuston pöytäkirjassa. Ne julkaistaan myös seurakunnan kotisivullaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

2021-06-11 17:23:25.0